De avonturen van de CCM babes - Reisverslag uit Veluwe, Nederland van Mar - WaarBenJij.nu De avonturen van de CCM babes - Reisverslag uit Veluwe, Nederland van Mar - WaarBenJij.nu

De avonturen van de CCM babes

Door: majamoora

Blijf op de hoogte en volg Mar

03 Juni 2010 | Nederland, Veluwe

CCM babes en fietsen…..

Aan het fietsen lag weer eens een korte termijn beslissing (vorige week ofzo.. ) aan vooraf… Volgens een van de babes was het weer es tijd voor een interactieve bijeenkomst… Nu is iedereen gelijk voor een dagje “iets doen” te porren, zelfs als er fysieke acties verwacht worden. ;-). Dus iedereen moest om 9.00 uur in hartje centrum bij de fietsenverhuur zijn. M was ietswat verlaat, omdat ze niet echt heeeeel veeeeeel zin had…. Want dit kon wel eens op werken gaan lijken.. en dat had ze de afgelopen weken nog niet errug veel gedaan!
Maar goed iets over negenen stonden we … wel in’t centrum maar niet bij de fietsenmaker.. die zat daar nl al jaren niet meer. AHUM… goede voorbereiding ;-). Maar de excuses waren dat we niet goed waren voorgelicht. Niet getreurd dan maar met de auto.. ja naar de fietsenverhuur. Om de auto te pakken voor een fietsroute ging ons zelfs te ver!
Rond half 10 had iedereen wel een fiets, eerst ff proberen of alles wel goed stond, hoogte van het zadel en dergelijke, ff plassen ;-) en na een minuutje of 10 konden we op pad. En jawel na 200 meter kwamen we er achter: 1 fiets had een slag in t wiel en van 2 andere fietsen zaten de zadels los. Dus weer terug! 10 minuten later gingen we voor het echie.. De fietsroute had als doel om te controleren of ie goed was en dat we onze klanten zo op pad konden sturen. Nu bij de eerste rotonde ging het al fout, de route gaf het niet helemaal goed aan..dus…. eigenlijk was de dag al geslaagd haha. Wij weer verder en in het beginstukje kwamen we toch al verschillende kleine mankementjes tegen dus we deden zeer goed werk vandaag! Na ruim twintig minuten hadden we onze eerste oponthoud. De weg ging over diepe dalen, waar onze JJ in stortte. Waar ook nog eens een dooie rat lag, en zoals zij later verwoorde; de tanden van de rat zat in haar achterwiel, waardoor oeps ze een hele lekke band had!!!! Dus stop, halt. Iedereen in de remmen, nu hadden sommigen toch al ietswat last van hun derrière dus echt erg vonden we het nu ook weer niet. Op een mooi gelegen pad, stonden we dus met onze pech onderweg. Wat nu… nou gewoon de fietsverhuur bellen en vragen om een nieuwe fiets. Zo gezegd zo gedaan. Adres doorgegeven en wachten. Eerst een paar honderd meter opgeschoven naar de zon, want we stond een pietsje te verkleumen in de schaduw.. en ja als je dan toch moet wachten dan liever even bakken in de zon met een glaasje water en een stroopwafel erbij. Na een kwartiertje met de nieuwe fiets op pad. Dit ging eigenlijk allemaal vrij vlotjes.. We troffen het dan ook wel erg met het weer. De zon stond hoog aan de hemel te stralen, lekker windje erbij (wel wat lastig als we er tegenin moesten, maar voor de zweteritisch was het wel lekker haha het droogde gelijk op). Op naar de eerst stop. De fantasiatuin. Echt leuk. Bakkie erbij, even de benen strekken, rust voor het achterwerk. Even een wandelingetje (voor de drie liefhebbers) door de tuin en weer gaan. Joh we gingen het gewoon leuk vinden, en 5 babes die houden het wel pratend, dus van heinde en verre hoorden en zagen ze ons wel aankomen. Langs nog een stop, korte rondleiding gekregen van de zeer enthousiaste eigenaar die ons een lekkernij aanbod waar we ons als vijf uitgehongerden op gestort hebben, al fietsend verder. Nu had 1 van ons de hele rondleiding niet helemaal kunnen volgen omdat ze afgeleid werd door wat haar, nou ja wat veel haar…. Uiteindelijk reden we maar eenmaal fout, door al het geklets even een bordje gemist, maar gewoon een stukje terug en hup maar verder. Inmiddels begon de maag zich ook wat te roeren en het eindpunt werd toch wat later dan gepland bereikt dus gingen we eerst maar voor een ijsje. Eerst bij tent een, nee toch maar niet, hier zit immers nog een beroemde ijstent, dus fiets weer op en daarheen, ja jammer dan die is dicht. Weet je wat, we nemen gewoon een broodje dan hebben we gelijk gegeten. Dus op t terras en genieten. Het duurde wat lang voordat de broodjes klaar waren en intussen was de ijstent dus ook open, dus het nagerecht was al bekend! Lekker bijkomen, broodje erbij, zonnetje, leuke ladiezzz dus de “pauze” was zo om! Hup ijsje naar binnengewerkt en op voor de laatste kilometers. We reden door het bos, de helft van de deelnemers ging bijna dwars door het weiland heen, maar door een handige manoeuvre zaten we weer op het goede pad! Ineens een kabaal, iedereens hart in de keel.. ik dacht echt werkelijk dat iemand met de mond in t zand lag te happen… nee gelukkig niet. Wel was het hele spatbord van P om haar fiets gekruld ;-(. Een dikke stok lag als boosdoener naast de fiets. Met wat rukken en trekken het spatbord weer ontvouwd. Hier en daar de fiets nog verder bijbuigen en hupskawee weer op het stalen ros!
Na een flink stuk tegenwind, en 3 babes waarvan het achterwerk in drieën lag, zijn we heelhuids op de eindbestemming aangekomen! Na een welverdiend drankje zat de dag er alweer bijna op!

• 03 Juni 2010 - 16:04

Jose:

mooier had je het niet kunnen vertellen.. haha..

• 03 Juni 2010 - 16:11

Harriët:

Goh wat heb ik heerlijk genoten van je verhaal.
    Zie het namelijk helemaal voor me.
    Snapte alleen het zinnetje dat ze afgeleid werd door haar....veel haar....
    Dat moet je nog maar eens nader verklaren haha

• 03 Juni 2010 - 17:16

Cora:

Hebben jullie nog een functie vrij?

• 06 Juni 2010 - 12:23

Marianne O:

Ik heb me rot gelachen!
    En dan verwijt je mij dat mijn trips altijd licht chaotisch verlopen en er onverwachte dingen gebeuren.