Net weer heerlijk thuis - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Mar - WaarBenJij.nu Net weer heerlijk thuis - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Mar - WaarBenJij.nu

Net weer heerlijk thuis

Door: Rudy en Marianne

Blijf op de hoogte en volg Mar

05 November 2015 | Nederland, Zwolle

Woensdag 3 nov.: De terugreis.......
De een na laatste dag is alweer aangebroken. We besluiten nog even langs het Waterfront te gaan om daar de laatste zon en souvenirs te scoren. Het is altijd raar zo'n laatste dag. Je kunt niet echt meer iets doen alles staat in het teken van vertrek. Gisteravond al ingecheckt. Je snapt het al... Er ging weer e.e.a. mis. In plaats van onze mooie vooraf gereserveerde plaatsen in de A380, hadden ze ons in een B747 gepropt. Er ging er een bij ons uit zn plaat... Wie zou dat geweest zijn? De plaatsten die ze voor ons bedacht hadden waren prut met peren. Nu kwam er al stoom uit zn oren. Toen bellen met British Airways. Na 30 min eindelijk iemand aan de lijn. Die uiteindelijk niks voor ons deed...grrr. Nog een keer gebeld. Iets korter ;). Nu een zeer vriendelijke dame die vertelde het hoe en waarom. Nieuwe betere plaatsen bij haar geroggeld. Door de mist in Londen zijn 175 vluchten de "mist" in gegaan waardoor het hele schema in de war is. Vandaar de inzet van een andere kist en bijna 3 uur vertraging. M is not amused... We gaan de vlucht in Londen missen...dus ook die omboeken. We hebben dus nog lekker van de zon genoten op het Waterfront op een terrasje en daarna naar het vliegveld. Afscheid moeten nemen van de grote Jeep en zorgen dat we van onze bagage afkomen om te gaan loungen. Dat ging dus niet. We konden de koffers nog niet kwijt. Pas 2 uur voor vertrek. Dan maar buiten zitten met ons hele hebben en houden. Best lekker nog wel. 12.30 uur inchecken. 14 uur gaat ons vliegtuig. Doorlabelen kan niet. Wat een bananenmaatschappij dat South African. Dus in Joburg de koffers van de band halen en weer inchecken en daar zorgen voor de vlucht naar Londen. Korte vlucht van 2 uur gehad naar Joburg. De koffers waren mooi op tijd dus op naar de BA balie. Lang verhaal kort, vliegveld een paar keer op en neer geweest vlucht geregeld en nu eten! Bij de Spur! Ons vaste lunchadres. Ter aandenken mocht Rudy de place-mats mee ;). Yeh toen loungen want ja we moeten nog een dikke 4 uur zien te overbruggen. We hebben een mooie Lounge gevonden en vinden zo waar plaats op 2 banken: schoenen uit en heerlijk liggen. Vlak voor inchecken komen we er achter dat de mevrouw achter de balie ons helemaal niet op een andere vlucht heeft geplaats. Toen kwam er bij M stoom uit haar oren. Dit wordt / is een hele lange reis. Bij het boarden worden we uit de rij gehaald. Wel een andere aansluitende vlucht in Londen dus geregeld. Rudy zit op rij 7 Marianne op rij 20 :(. We hebben tactische plaatsen gekozen op de vlucht naar London. In de middenrij van 4, beiden gangpad. Ennnn gelukkig er komt niemand tussen ons in dus hebben de ruimte. Goede vlucht gehad. Zoals gewoonlijk staat iedereen gelijk op in het vliegtuig zodra je geland bent. Nu werden we vriendelijk doch dringend verzocht om weer te gaan zitten. En braaf doet iedereen dat. Twee bobby's stappen het vliegtuig binnen met een zeer serieuze blik. De man schuin voor ons moet mee blijkt. Spannend ;). In Londen geregeld dat we toch naast elkaar zitten. De laatste Lounge op Heathrow meegepikt, daar nog ff lekker kunnen genieten en dan eindelijk onze laatste vlucht naar Nederland. Als de wiedeweerga naar Joris!!!

• 06 November 2015 - 10:53

Esther:

Welkom thuis! Jullie hebben weer veel beleefd en ik ben benieuwd naar de rest van de verhalen en foto's.

• 06 November 2015 - 19:59

Caroline:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Heb genoten van jullie verhalen.

• 07 November 2015 - 19:39

Pauline:

Welkom terug. Het was leuk om jullie te volgen op jullie reis.

• 07 November 2015 - 21:02

Ingrid:

Heerlijk genoten van jullie belevenissen en nu op naar de volgende.....klussen. thanx....X