eerste vakantiedag.... - Reisverslag uit Granada, Spanje van Mar - WaarBenJij.nu eerste vakantiedag.... - Reisverslag uit Granada, Spanje van Mar - WaarBenJij.nu

eerste vakantiedag....

Door: majamoora

Blijf op de hoogte en volg Mar

11 April 2010 | Spanje, Granada

11 april

Hola Amigo’s,

Wat een dag, wat een dag.
Het begon gisteren al, het zweven huh, ja het zweven….
Samen met Harriet ff een rondje Lemmer doen, met als gevolg dat zij terug moest rijden aangezien ik 2 Harriets zag en ik liep alsof ik een liter 43 ;-) op had. Maar ik dacht nog dat gaat vanzelf wel over. Gisteravond daarom maar vroeg onder de wol. In bed zweefde ik nog steeds, met als gevolg dat ik zondagochtend vroeg.. uurtje of 5 toch geen twijfelen of ik wel moest gaan. Ik zag nl de hele wereld voorbij vliegen, toch wel apart. Een of andere virus aan de evenwichtsorgaan opgedoken. Nou ja lang verhaal kort, ik zit nu in Granada..

Toen paps en mams me op Schiphol hadden afgezet, ik door de douane mocht.. alhoewel er wel groot alarm af ging toen ik er doorheen ging, en ik de handbagage niet meer teruggepropt kreeg in m’n tas, heb ik die paar uurtjes naar Madrid maar m’n ogen dicht gehad. Ik keek nl zo scheel als n otter dus dat was voor de medepassagiers ook wel prettig haha.
Overstap van Madrid naar Granada was natuurlijk ook weer zo wat. Eindelijk na het halve vliegveld wat swabberig te hebben doorgelopen, een metro te hebben gepakt, ff geplast en bij de gate ging zitten kwam ik er achter dat ik mn jas kwijt was. Tis wel een wonder he dat ik hier zit hi. Ik een zoekactie op touw gezet.. tot aan de wc toe.. en jawel iemand had em buiten aan een paal gehangen. Dus jas weer terug. Vlucht naar Granada naast een gezellige zwitserse gezeten, dus dat uurtje vloog voorbij. Aangezien we wat vertraging hadden gehad, was ik zeer benieuwd of m’n taxi er nog stond. Nee dus, o jawel hij stond aan de andere kant dan waar ik uit kwam… en ja ik zit hier nog steeds in Granada. T lijkt net of ik nog nooit gereisd heb! Vrij snel kwamen we aan m’n residencia. Nou ik mag echt niet klagen. Ik heb wel es beroerder gezeten. Een ruime kamer, aardige badkamer en een redelijke kast. Hier kan ik de komende weken wel vertoeven. Inmiddels zie ik ook weer wat beter, als ik maar niet te vaak m’n hoofd gebruik (ha) dan komt het wel goed. Na de koffer te hebben uitgepakt, ff gelegen en toen toch de stad maar in. Had ik gelijk een 1 of andere waarzegster aan m’n snoer hangen. Ik was op weg naar de taalschool zodat ik ff kan timen hoe laat ik morgen weg moet. Ik loop nietsvermoedend als een echte toerist, zonnebril op, korte mouwen (de rest loopt nog in lang) en een kaart in de hand viel ik recht in haar armen bij een kathedraal. Daar stonden heel wat mensen. Dus ik dacht dat er iets bijzonders was. Nu ze kweelt in het spaans tegen mij… maar ja daarvoor ben ik hier dus… ik versta het nog niet. Maar het kwam er op neer, dat de liefde van m’n leven voor de deur staat, ik krachtig ben, iets met lachen (dat snap ik niet;-) en 2 kinderen in aan tocht zijn dusssssss. O ja en ik kreeg een takje in m’n hand en of ik ff wilde betalen. En o ja niet met munten maar met een kaart. Natuurlijk niet gedaan en doorgelopen naar m’n talenschool. Gevonden! Op de terugweg even bij de enige supermarkt die vandaag open is boodschappen gedaan dus nu zit ik achter een barres de pan met jamon de serrano en een bakje yogurt. Op m’n kamer kan ik niet internetten maar in de gemeenschapsruimte wel. Dus ik zal dit zo even gaan plaatsen dan zijn jullie ook weer op de hoogte! Morgen vroeg uit de veren. 8.00u op school zijn.

Hasta luego. XXX Mar

  • 11 April 2010 - 16:18

    Cock:

    Ha Bikkel,

    Gutte gutte gut ik kan je ook niet alleen laten gaan he? Had toch geseind had ik je ff begeleid. Maar fijn dat je er bent!! Kben bang dat je met meer dan goud thuiskomt ;-)

    Nou doe kalm aan en geniet!

    Hasta la pasta

    Liefs

  • 11 April 2010 - 18:13

    Harriët:

    Wat een verhaal alweer! Na een dag, dat beloofd wat voor de komende weken ;-)

    Liefs Harriët

  • 12 April 2010 - 12:35

    Ina :

    Wat een dag! Ben blij voor je dat je toch nog heel aangekomen bent. Heel veel plezier en ik lees graag hoe je eerste schooldag is verlopen en of je die man met kinderen al hebt gespot!

    Groetjes, Ina

  • 12 April 2010 - 12:36

    Patricia:

    Jeetje, wat lachen toch weer dit verslag. Echt ook zo typisch jou hoe het allemaal gaat!!!

    Verslikte me bijna vanmorgen toen ik tijdens het ontbijtnieuws hoorde van de aardbeving, maar het bleek allemaal mee te vallen en je leeft gelukkig nog, haha!

    Zet hem op babe...

    Dikke X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Granada

Lengua viaje Espana

Spaans leren!!!!

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2010

Laatste week

06 Mei 2010

De weken vliegen voorbij

27 April 2010

Weer een weekje verder...

18 April 2010

de afgelopen dagen

14 April 2010

13 en 14 april
Mar

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 60015

Voorgaande reizen:

16 Juni 2018 - 22 Juni 2018

Krakau

04 Oktober 2017 - 04 November 2017

Sawadee & Chomreabsuor

17 Juni 2017 - 24 Juni 2017

Madrid en Valencia

11 September 2016 - 13 Oktober 2016

2 op reis: Japan & Thailand. Sayōnara!

02 Juni 2016 - 11 Juni 2016

Tapas, wijn & vakantie. Wat wil je nog meer!

07 Oktober 2015 - 05 November 2015

Ek is baie gelukkig met Suid-Afrika

11 Juni 2015 - 20 Juni 2015

Een weekje Porto en Lissabon

21 December 2014 - 27 December 2014

Turkse Kerssemis

04 Oktober 2014 - 31 Oktober 2014

Hong Kong en rondreis Vietnam

05 Mei 2014 - 05 Mei 2014

Thuis

23 December 2013 - 27 December 2013

Kerst in Budapest

27 Augustus 2013 - 19 September 2013

Tourtocht USA

17 Mei 2013 - 20 Mei 2013

Trier, een "zonnig" pinksterweekend

21 December 2012 - 28 December 2012

Feliz Navidad en Madrid

18 September 2012 - 12 Oktober 2012

2 Op Reis: Mewangi wa Mewarnai

01 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Weekje zon ;-)

07 Juli 2011 - 27 Juli 2011

Chili & Bolivia & Peru

01 Juni 2010 - 01 Juni 2010

De avonturen van de CCM babes

11 April 2010 - 13 Mei 2010

Lengua viaje Espana

Landen bezocht: