Dag 2.. de dag die zo mooi begon. - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Mar - WaarBenJij.nu Dag 2.. de dag die zo mooi begon. - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Mar - WaarBenJij.nu

Dag 2.. de dag die zo mooi begon.

Door: majamoora

Blijf op de hoogte en volg Mar

02 Oktober 2011 | Turkije, Marmaris

Heerlijk geslapen. Als een blok beton. Rudy was als een echte toerist ’s morgens vroeg het bed uitgekropen om de handdoeken op de zonnebedjes te leggen… Lekker ontbeten en daarna de zonnebedjes uitgetest. De zon schijnt heerlijk, de zwembaden liggen er heerlijk bij.. we hebben ze uitgeprobeerd.. beetje koud water maar wel errug lekker. Maar was toen.. er kwam 1 wolk, en nog een wolk en nog 1 en nog 1 kortom het werd bewolkt. Nu dan word je niet vrolijk hoor. Ik zie jullie allemaal in de tuin/op het strand liggen en wij moeten zo naar binnen.. En dat hebben we dan ook maar gedaan. Op zich wel goed, want door de ochtend zon was ik zo hier en daar toch wel ietsjepietsje verkleurd. We hebben de dolmus gepakt voor 1,75 lire, nog geen 80 cent. Voordat we in de dolmus zaten zijn we Bruce tegengekomen. Bruce heeft jaren in Nederland gewoond maar zit nu in het toerisme van Turkije. Uiteraard heeft hij de prachtigste excursies. Dinsdag gaan we dan ook naar Dalyan waar we turtles hopen te zien en waar rotsen zijn uitgehouwen. Donderdag gaan we zelf met een autootje door het Turkse land crossen. Dan gaan we waarschijnlijk naar het schiereiland. Maar dat wordt nog vervolgd! Eerst maar met de Dolmus Marmaris in. Bij de haven zijn we uitgestapt (we konden ook niet verder haha) en daar genoten van alle boten die daar lagen. Hier had het hard geregend, de plassen lagen overal. Wij hadden in ons hotel een paar spatten meegekregen (toch niet iets waar je op zit te wachten!!!!). Maar er kwam alweer een waterig zonnetje door. Nog even langs 200 winkeltjes van de Bazaar geslenterd waar Rudy nog een t-shirt heeft gescoord. Ik deed het nog even rustig aan. Lekker een dönner kebab gegeten en weer met de dolmus terug. Je zit wel hutjemutje in de bus maar ja ook wij moeten natuurlijk wel mee integreren haha. Eigenlijk wisten we niet helemaal meer precies waar we uit moesten stappen, na een paar keer bijna er uit te zijn gestapt de derde keer toch maar gegaan. Prompt tegen een paar winkeltjes aangelopen en wat verrassend ;-) ik heb maar weer een paar tassen meegenomen. Ik had er tenslotte nog niet genoeg haha. We hadden goed gegokt dus we waren zo weer in het hotel. De spulletjes opgeborgen en ons te goed gedaan aan een lekker drankje. Toen voor de verandering maar weer eens gegeten. Nu lekker in de lobby met de apple op schoot en sex on the beach in de hand!

• 03 Oktober 2011 - 07:31

Mam En Pap:

Jammer dat de tweede dag wat weer betreft een beetje tegen viel maar julli hebben nog 5 dagen voor de boeg. Liefs mam en pap

• 03 Oktober 2011 - 16:31

Flexa:

aaargh, handdoekjes klaar leggen. Dat wordt wel erg met je hoor :p Hou 't dan maar bij je tassenfetisj. Anyway: enjoy and have a great holiday.

• 03 Oktober 2011 - 17:56

Corine:

Geniet ervan! Dit Is ook weer een reis die bij je past. Enne.... oja, Bewolking, raar zeg. Zelfs in België was het mooi weer haha!!

• 04 Oktober 2011 - 13:54

Harriët:

Hoop voor jullie dat de zon snel weer achter de wolken te voor schijn is gekomen.
    Lees vast je verslag wel van de Dalyan.
    En goede reis in de auto donderdag.

Liefs harriët