The Golden Gate vanuit de lucht! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Mar - WaarBenJij.nu The Golden Gate vanuit de lucht! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Mar - WaarBenJij.nu

The Golden Gate vanuit de lucht!

Blijf op de hoogte en volg Mar

28 Augustus 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

27 augustus 2013
Je zou het verwachten in Azië, maar in Leann's Bar staat mn mond in de fik. American Fried rice spicy... Nu je smaakpapillen zijn naar je grootje.... Maar goed in Leann's Bar???? Waar zitten we.... In San Francisco. Vanmorgen vanuit A'dam vertrokken naar Londen. Pap en Mam hebben ons weggebracht. Nog ff een lekker bakkie koffie (en ja het was echt lekker) gedronken en wij door de paspoortcontrole. Niks rinkelde dus het ging goed. Even geshopt, vliegtuigen gekeken en een relaxte vlucht naar Londen. We kregen zelfs nog een drankje en een zakje chips. Op Heathrow nog vlug wat gegeten, maar aangezien Marianne ontzettende haast had om de vlucht te halen, zat dat nog niet achter in onze strot of we moesten al gaan. Prachtig plaatsje. Best wel ruime zitplaatsen en wij ons maar installeren voor een vlucht van ongeveer 11 uren. Na een zeer intelligente vraag van Marianne of hier de wc ook alles loost zoals in de trein, kwam Rudy zo ongeveer niet meer bij en vroeg of alles voor de rest wel ok was ;-). Prachtige uitzichten op Groenland met zijn ijsschotsen en sneeuw. Later op de Rocky Montains en San Francisco - Golden Gate - (zie de foto's). Omdat je benen toch wel ff gestrekt willen worden liepen we naar achteren - 2 stappen - alwaar we een heuse eigen "mini bar" hebben ingericht. Drinken kun je in overvloed krijgen en zo nu en dan ligt er wat te snacken klaar. Dus eigenlijk vermaken we ons wel. We komen op tijd aan. Dan het hele circus om het land binnen te komen, Immigration en Customs, pfff, dit kost je bijna een uur en dan ben je al zo brak na 15 uur reizen. Maar goed, je moet er wat voor over hebben. Het voordeel is dat je koffers wel al op de band liggen en dan dus zo verder kan. De hotel shuttlebus opgezocht. Vervolgens inchecken en ja dan zit je zo in Leann's Bar. De reis is van start! (nou maar hopen dat Rudy morgen zijn SUV krijgt waar hij op hoopt........wordt vervolgd).

• 28 Augustus 2013 - 16:02

Letty Van Buuren:

Nou,ik hoop dat jullie een fijne reis verder zullen hebben! Leuk om het via mailtjes mee te kunnen maken. Ik heb nu een iPad, dus ik kan lekker op de bank alles lezen en beantwoorden! By the way: hebben jullie nog een brandbluscursus gevolgd??
    Heel fijne reis en tot de volgende keer!
    Liefs, Letty

• 28 Augustus 2013 - 19:38

Caroline Oort:

Have a nice day! ...... dat zal je vaak genoeg horen....And holiday! Liefs, Caroline