Eerste vakantiedagen - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Mar - WaarBenJij.nu Eerste vakantiedagen - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Mar - WaarBenJij.nu

Eerste vakantiedagen

Door: majamoora

Blijf op de hoogte en volg Mar

10 Juli 2011 | Chili, San Pedro de Atacama

Hallo lieve mensen, Alweer een paar dagen onderweg en zit nu in een internetcafe in San Pedro. Het is hier fris maar met een stralende zon. Nu maar ff bij het begin beginnen. De vlucht naar Madrid ging picobello. Vanuit Madrid naar Santiago ietswat minder. Toen we aan het taxien waren, werd er iemand onwel, is er om een dokter gevraagd (nu was er een conferentie in Madrid geweest, dus genoeg dokters in de zaal) in ieder geval die passagier is er uit gezet, we zijn dus meer naar de gate ´gereden´ toen moesten ze nog de baggage zoeken. Lang verhaal kort 1,5 uur vertraging. Verder een goede vlucht gehad. 8.30 uur in Santiago aangekomen. ´s middags zijn we met een mannetje of 9 de stad in gegaan. Wel weer leuk, veel dingen weer herkend. Lekker rustig aangedaan en ´s avonds met zn allen gegeten in Plaza Bellavista. ´s avonds moest Chili tegen Uruguay spelen. Dus de hele stad vol gekke chilenen. Kei leuk. Hoedjes, petjes, met vlaggen zwaaien dus dolle pret. De wedstrijd werd uiteindelijk 1-1. Toen het chileense doelpunt kwam nou iedereen uit zn dak natuurlijk. Kei leuk! Kippevel gevoel. Dag 2 zijn we het parkje Santa Lucia geweest.. veel foto´s gemaakt. Toen nog ff handschoenen, sjaal en muts gekocht want het schijnt -15 te worden! Ook ligt op de grens met Bolivia 3 meter sneeuw dus we kunnen de grens niet over! Vanmiddag gaan we wel een excursie doen, maar die van morgen naar de geysers kan ook niet doorgaan. We hopen maar wel dat we naar de zoutvlaktes kunnen. Vanmiddag horen we meer, welke route we gaan pakken om de grens over te gaan.
de natuur is hier echt geweldig. Het is net een maanlandschap met prachtige bergen die vol sneeuw liggen, de zon schijnt en de lucht is strak blauw. Kortom genieten, genieten, genieten!!!!

• 10 Juli 2011 - 16:31

Cora:

Hey meis,

Dat klinkt goed, wel terug komen he?!!

Ga lekker verder met genieten en hou ons op de hoogte.

Liefs

• 10 Juli 2011 - 16:52

Rudy:

Lieve Mar, nou snap ik waarom er maar geen aankomsttijd verscheen van de vlucht uit Frankfurt/Madrid.
    Hoop voor jou dat de winterse invloeden jullie niet teveel parten gaan spelen, zou jammer zijn want ik weet dat jij je er op verheugd hebt.
    Nou meid, duimen maar en genieten. Veel liefs en tot later, X

• 10 Juli 2011 - 18:01

Ingrid:

Hey mate,

Thanx voor je bericht.
    Als ik je verhalen lees, denk ik terug aan onze spannende en leuke vakanties, was echt top!
    Moeten we de volgende keer ook maar weer eens over hebben.
    Had er nu zo bij willen zijn.
    Geniet ervan, maar dat hoef ik eigenlijk niet te zeggen, maar doe 't lekker toch!!
    Tot over 3 weekjes.

X
    Ingrid

• 10 Juli 2011 - 18:46

Caroline:

Tjee zeg.... nooit op wintersport geweest en nu toch??? Ha ha, kan je ook langlaufskietjes huren....... zo te lezen wordt het tandjeskoud. Geniet ervan en ben benieuwd naar je eerste ge-uploade foto's.
    Liefs,
    Caroline